maandag 27 september 2010

Een dagje bos

Wat een heerlijke dag was het toch, het zonnetje was warm wel wat wolkje maar dat mocht de pret niet drukken. Daar ging de familie met de kleine in de rugdrager het bos in. Na een eindje lopen, kwamen we er achter op wat voor plekken de illustere maar oh zo lekkere cepes of te wel eekhoorntjesbrood groeide. Ik kon wel janken zo gelukkig was ik, van mijn vrouw moest ik me niet aanstellen. Na dat blijde nieuws op facebook aan de wereld mede te delen, kreeg ik aardig wat commentaar over aantasting van de natuur en dat het verboden was.

ongelooflijk.....

Ik denk dat ik gek wordt, mag dit dan ook al niet meer? Waar gaat het heen met ons land straks mogen we ook geen wilde bessen meer plukken. Oh wacht... dat mag al niet.
Laat ook maar. Ik ga in ieder geval gewoon verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten